Когато любимото ви кафене е затворено. Когато имате сутрин "на бягане". Когато се уморите да купувате вода, бутилирана в PET. Когато искате да изглеждате супер готино. Контейнерите за съхранение на храни, топлоизолационните чаши и бутилките за многократна употреба, произведени от Aladdin, се предлагат в различни модели и цветове за всеки стил.
Повече от 100 години Aladdin създава качествени продукти, които подобряват специалните ежедневни моменти. Независимо дали сте в движение, в училище, в офиса или на почивка, имате стилни, издръжливи контейнери за храна и напитки под ръка.
стил. Простота. Устойчивост.
Това са трите ключови елемента, които формират цялата философия на марката Aladdin. Продуктите на Aladdin се предлагат в различни ярки или пастелни модели и цветове, с романтичен, минималистичен, бохо или закачлив дизайн, за деца, тийнейджъри и възрастни от всички възрасти.
Останете хидратирани, без да правите компромиси! Днес градският начин на живот се свързва с пластмасата за еднократна употреба. Ежедневно предизвикателство е да останете правилно хидратирани и да се насладите на любимите си напитки, без да генерирате пластмасови отпадъци. Решението, идващо от Aladdin, е представено от бутилки и чаши за многократна употреба, изработени от безопасни за здравето материали без BPA, които отговарят на стандартите на ЕС.
Good for you, good for the planet
Новият слоган на Aladdin отразява загрижеността на компанията за социално и екологично съзнание. „Искаме да оставим този свят в по-добро състояние, отколкото го намерихме“, казват представителите на марката. За PMI, компанията-майка на марката Aladdin, добрата сделка не е само за числа, но и за създаване на устойчиви продукти и по-силни общности. Тази философия е отразена в отношението и действията на целия екип на Aladdin, както и във взаимоотношенията с всички партньори, от фабричните операции до продуктовия дизайн.
Друга част от това поведение е благотворителността: над 1% от брутната печалба се дарява на местните общности, заедно с времето и участието на служителите на компанията.